13 Mayıs 2021 Perşembe

EĞİTİM, İŞ ve AŞK Klasiği


EĞİTİM, İŞ ve AŞK Klasiği” olarak formüle ettiğimiz kitabımızın EĞİTİM ve İŞ kısmında, “Endüstri Meslek ve Teknik okullara ve İmam Hatip Okullarına verilen karşılaştırmalı önemi, insana ve ülke kalkınmasına verilen önem kapsamında sorguluyoruz. 
Bu kitap, yazarın şahsında, bir köy çocuğunun, elektriksiz bir köyden, Endüstri Meslek Lisesi (eski adıyla Sanat Okulu) elektrik bölümüne kaydolarak, uygarlığa koşma öyküsüdür.

Geleceği doğarken tahmin edilen bir Anadolu insanının, değişim refleksine atılan çengelleri ve İş/fabrika öyküleriyle, ülkemizin üretim politikasının ihmal ve ihanet edilen yanlarını sorgulamaktadır.

Bu kitap kısaca, Doğal ve yapay hayatın içindeki zorluklar, engeller, acı, hüzün, sevda, aşk, iş ve eğitim serüvenidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder